Munkaidő-nyilvántartás

Sokoldalú és testre szabható megoldás az Ön vállalkozásának valamennyi munkaidő-nyilvántartási problémájára. Figyeli, elemezi dolgozói érkezését, távozását, távollétét. Nyilvántartja a ledolgozott munkaórákat, a ki- és bejelentkezéseket, a beosztásokat, a túlórákat és szabadságkérelmeket.

Hiteles, átlátható adatokat szeretne a ledolgozott munkaórákról? Szeretné megkönnyíteni a HR és a bérszámfejtés munkáját? Biztosítani szeretné dolgozói számára a túlórák rögzítését és számolását? Bízzon mindent egyetlen megbízható eszközre, az Anteus munkaidő-nyilvántartási rendszerére!

Szolgáltatásunkat kis- és középvállalatok számára felhő alapú, költséghatékony rendszerként kínáljuk. Nagyvállalatok, intézmények számára elszigetelt rendszerként, önállóan is telepítjük.

Mit tud sokoldalú munkaidő-nyilvántartó rendszerünk?

Mindent egyetlen eszközzel intézhet, ami a munkaidő nyilvántartásához kapcsolódik:

  • a ledolgozott munkaidő kiszámítását,
  • a különböző munkarendek és műszakok kezelését,
  • az étkezési jegyek és az útiköltség kezelését,
  • a dolgozók túlóráinak garantált rögzítését és dinamikus szabályrendszer szerinti elszámolását,
  • a szabadnapok és hiányzások okainak megtekintését,
  • a szabadságok önkiszolgáló kérelmezését,
  • a betegszabadságok nyilvántartását,
  • a kiküldetések tervezését és akár a kiszámolását,
  • a home office kezelése,
  • a munkafolyamatok költséghelyekhez rendelését.

Igazodva cégéhez, számtalan egyedi beállítás biztosítja, hogy a begyűjtött adatokból hasznos információ váljon:

  • különféle munkanap-típusok (törzsidő, csökkentett, téli, nyári)
  • beosztásonként is variálható beállítások
  • a ledolgozott órákat, a dolgozók besorolását, a kérvényeket, a távolléteket, hiányzásokat szintén számtalan szempont és típus alapján lehet csoportosítani

Legyen bármilyen méretű vállalkozása, a rendszer tetszőleges számú telephely, felhasználó (jelszó és profil), blokkoló felület kezelésére alkalmas.

A visszaélések érdekében a rendszer biometrikus azonosítóval is integrálható, a ki- és bejelentkezés okostelefonon, virtuálisan, lokáció alapon automatikusan és személyesen is történhet.

Milyen előnyökkel jár a munkaidő-nyilvántartás bevezetése?

A munkaerő optimalizálását percre pontos, valós idejű adatok segítik.
Munkáltatóként Önnek az az érdeke, hogy hiteles nyilvántartással rendelkezzen a munkaidőről és a hozzá köthető további adatokról.

Észrevétlenül teszi hatékonyabbá a munkaidő menedzselését.
A folyamat teljes körűen automatizálható, a blokkolófelületektől adatok feldolgozásán át a továbbításig minden előre meghatározható. Az adatbázisból ugyancsak automatikusan generálható többféle riport is.

Tegye a mindennapok részévé a sokoldalú munkaidő-nyilvántartást!

Hogyan automatizálhatja a munkaidő-nyilvántartást Önnél is a rendszerünk?
Tudni szeretné, milyen egyedi megoldásokat nyújthatunk cégének?