Munkaidő-nyilvántartás
Sokoldalú és testre szabható megoldás az Ön vállalkozásának valamennyi munkaidő-nyilvántartási problémájára. Figyeli, elemezi dolgozói érkezését, távozását, távollétét. Nyilvántartja a ledolgozott munkaórákat, a ki- és bejelentkezéseket, a beosztásokat, a túlórákat és szabadságkérelmeket.
Hiteles, átlátható adatokat szeretne a ledolgozott munkaórákról? Szeretné megkönnyíteni a HR és a bérszámfejtés munkáját? Biztosítani szeretné dolgozói számára a túlórák rögzítését és számolását? Bízzon mindent egyetlen megbízható eszközre, az Anteus munkaidő-nyilvántartási rendszerére!
Szolgáltatásunkat kis- és középvállalatok számára felhő alapú, költséghatékony rendszerként kínáljuk. Nagyvállalatok, intézmények számára elszigetelt rendszerként, önállóan is telepítjük.
Mit tud sokoldalú munkaidő-nyilvántartó rendszerünk?
Mindent egyetlen eszközzel intézhet, ami a munkaidő nyilvántartásához kapcsolódik:
- a ledolgozott munkaidő kiszámítását,
- a különböző munkarendek és műszakok kezelését,
- az étkezési jegyek és az útiköltség kezelését,
- a dolgozók túlóráinak garantált rögzítését és dinamikus szabályrendszer szerinti elszámolását,
- a szabadnapok és hiányzások okainak megtekintését,
- a szabadságok önkiszolgáló kérelmezését,
- a betegszabadságok nyilvántartását,
- a kiküldetések tervezését és akár a kiszámolását,
- a home office kezelése,
- a munkafolyamatok költséghelyekhez rendelését.
Igazodva cégéhez, számtalan egyedi beállítás biztosítja, hogy a begyűjtött adatokból hasznos információ váljon:
- különféle munkanap-típusok (törzsidő, csökkentett, téli, nyári)
- beosztásonként is variálható beállítások
- a ledolgozott órákat, a dolgozók besorolását, a kérvényeket, a távolléteket, hiányzásokat szintén számtalan szempont és típus alapján lehet csoportosítani
Legyen bármilyen méretű vállalkozása, a rendszer tetszőleges számú telephely, felhasználó (jelszó és profil), blokkoló felület kezelésére alkalmas.
A visszaélések érdekében a rendszer biometrikus azonosítóval is integrálható, a ki- és bejelentkezés okostelefonon, virtuálisan, lokáció alapon automatikusan és személyesen is történhet.
Milyen előnyökkel jár a munkaidő-nyilvántartás bevezetése?
A munkaerő optimalizálását percre pontos, valós idejű adatok segítik.
Munkáltatóként Önnek az az érdeke, hogy hiteles nyilvántartással rendelkezzen a munkaidőről és a hozzá köthető további adatokról.
Észrevétlenül teszi hatékonyabbá a munkaidő menedzselését.
A folyamat teljes körűen automatizálható, a blokkolófelületektől adatok feldolgozásán át a továbbításig minden előre meghatározható. Az adatbázisból ugyancsak automatikusan generálható többféle riport is.