Lenyűgöző megoldások a beléptető rendszerek világából

Sok cégnek fontos, hogy különféle módon lenyűgözzék, meglepjék vagy csupán a tiszteletadás jeleként kedveskedjenek látogatóiknak, vásárlóiknak. Milyen módon lehet a beléptető rendszerekbe egy kis meglepetést csempészni? Hogyan tud egyedi módon foglalkozni a látogatókkal?

A beléptető rendszerek fő funkciója az, hogy csakis az illetékesek léphessenek be az adott objektumba és nyomon követhető legyen: ki, mikor, milyen céllal, mennyi ideig tartózkodott bent. Persze ezen felül hasznos lehet még a munkatársak ki- és beléptetésének folyamatában, vagy egy rendezvény esetén a jogosultságot ellenőrizni. De hogyan lehet ezeket az alapvető funkciókat kissé feldobni, hogy a cég, ahová a látogató érkezik, ne csupán beengedje őt, hanem valóban úgy érezze magát, mint akit „fogadnak”? Két lehetőséget is szeretnénk Önnek bemutatni.

Amikor az automata beléptető rendszer válaszol!

Képzelje csak el, hogy a cégvezető személyesen köszönti a cég látogatóit belépéskor? Ugye, ez a gyakorlatban kivitelezhetetlen, de az Anteus hangmoduljának segítségével már megoldható. Természetesen nem csupán erre használható ez a modul, hanem a látogatók, vásárlók bármilyen értesítésére is. A rendszerünk már annyira fejlett, hogy akár minden eseményre külön szöveget tud mondani a látogatónak, például, ha elfelejtette kifizetni a terminálnál a parkolójegyét. Erre még jó példa, amikor a látogatót az uszodákban távozáskor hangüzenettel értesíti a rendszer, hogy hamarosan lejár a bérlete, hosszabbítsa meg. Ezzel nem csak különleges módon léphetünk kapcsolatba az ügyfeleinkkel, hanem megelőzhetünk vele problémákat, segítjük a folyamatok gördülékeny haladását.

Személyre szabott üdvözlés?

Amikor a látogató belép a kapun és egy felirat köszönti őt, hogy „Kedves Balázs! Köszöntjük cégünknél. Legyen csodás napja!”. Az Anteus TicketControl rendszerének Welcome modulja képes a látogató fényképét, a belépőjének a típusát, érvényességét megjeleníteni, illetve ezekhez kapcsolódóan bármilyen információt. Például egy sporteseményen belépés után kiírhatja az illetőnek, merre haladjon tovább, hogy a leggyorsabban elfoglalhassa a helyét.

Sokszor apróságokon múlhat, hogy vásárlói, kollégái, bérlői vagy vendégei egy kicsit jobban érezzék magukat! Néhány megoldásunkat kifejezetten ilyen céllal alkottuk meg.