Ezért utálnak az emberek parkolni!

A hangzatos cím ellenére nem arra gondolunk, hogy maga a parkolás kinek okoz nehézséget és kinek nem, hanem arra, hogy melyek azok a tényezők, amit nem szeretünk egy parkolás során. Összegyűjtöttük, hogy az átlagember mit nem szeret egy parkolóba, vagy parkolóházba behajtás után és hogyan kerülhető el, hogy a mi fizető parkoló rendszerünkben is ilyen hiba történjen.

ParkControl fizető-parkoló rendszer

„Utálom, ha 20 percet kell keringeni egy parkolóhelyért”

A zsúfolt, látogatott parkolók egyik hátránya lehet, hogyha beengednek autóst, miután már megtelt az összes hely, illetve az is, hogyha néhány szabad hely esetén sokat kell keresni azokat. Bár nem a parkolórendszer közvetlen része, de gyakori, hogy az utolsó szabad parkoló helyekre nehéz, szinte lehetetlen beállni, mert olyan helyre jelölték ki azokat, illetve szintén bosszúságot okoz, ha a túl keskeny parkolósávok, vagy a több helyet elfoglaló autók miatt nem sikerül helyet találni. Az utóbbi persze nem róható fel az üzemeltetőnek.

Segíthetünk a parkoló vendégeknek azonban, hogy előre felkészüljenek az esetleges hosszabb parkolóhely keresésére, például a szabad helyek számának feltöltetésével (belépés előtt), vagy ha a megtelt parkoló nem enged be több autót, amíg nem szabadulnak fel helyek. Még nagyobb segítség, ha a parkolóban elérhető foglaltság jelző rendszer – ez egy lámpa, amely pirosan világít, ha a parkoló foglalt és zölden, ha szabad. Ezzel sokkal könnyebbé tehetjük a parkolóhely megtalálását a vendégek számára.

„Rajtam mindig a parkolóautomaták fognak ki”

Hol nem lehet fizetni készpénzzel, vagy éppen kártyával. Néha nehéz megtalálni az automatát. A parkolási díj rendezése mindkét félnek fontos, hiszen az üzemeltető így jut bevételhez, a vendég pedig szeretne mielőbb távozni a parkolóból. Ha nem elérhető a lehető legtöbb fizetési mód, az bosszúságra adhat okot. Manapság alapvető kell legyen a bankkártyás fizetés, okostelefonos applikáción keresztüli fizetés, SMS fizetés és megfontolandó elérhetővé tenni a készpénzes fizetési módot is a lehető legtöbb címlet elfogadásával, bankjegy és érme visszaadással.

„Én a mindig mogorva parkolóőrt nem bírom”

Természetesen ma már nem általános, hogy a parkolóőr mogorván, tiszteletlenül bánjon a vevőkkel, de az olyan parkolókban, ahol személy engedi be a látogatót és nála lehet parkolójegyet vásárolni, bizony előfordulnak kellemetlen helyzetek, nézeteltérések. Egy parkolóőr is lehet fáradt, lehet rossz napja és előfordul, hogy a vevő nem szólítja meg őt kellő tisztelettel – akárhogy is: ennek kiküszöbölésére érdemes automatizálni a beléptetést, a díjfizetést, így nincs szükség parkolóőrre, a munkaköre pedig kicserélhető sokkal izgalmasabb, többrétű (és ezáltal akár jobban honorált) feladatokra, mint például a terület ellenőrzése, karbantartása, meghibásodások bejelentése, takarítás és még sorolhatnánk.

„Én azt nem szeretem, amikor nem férek oda a jeggyel a kiléptető automatához”

Bizony előfordul olyan is, hogy a kialakítás hibája, vagy sajátossága miatt a kifizetett parkolójegyet nehéz érvényesíteni, mert a padka miatt nem lehet elég közel hajtani kijárati parkolóoszlophoz, ugyanakkor pont attól nem lehet kinyitni az ajtót, hogy kiszállva bizonyítsuk a sorompónak, hogy jogosultak vagyunk a kijutásra.

Ezt megelőzendő érdemes rendszámfelismerő rendszert alkalmazni. Ezzel megkönnyítjük a kijutást – hiszen a kamera a rendszám felismerése után azonnal jelzi a sorompónak, hogy kihajthat a látogató.

Modern fizető parkoló rendszer, amit szeretnek az ügyfelek?

Létezik ilyen! Próbálja ki az Anteus ParkControl fizető parkoló rendszer előnyeit. Ismerje meg jobban termékünket, vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk megtervezni a parkolót, amit ügyfelei – Önnel együtt – szeretni fognak.