TicketControl

Létesítményéhez illeszkedő jegyeladás és beléptetés.

Helyi jegyértékesítés kasszáknál

Olyan intézményt üzemeltet, ahol a látogatás jegy vagy bérlet vásárlásához kötött? Az értékesítés minden mozzanatát rendszerünk szigorúan ellenőrzi. A NAV engedélyes kasszaterminálok betartatják a pénzkezelés biztonságos folyamatát

Online jegyértékesítés

Ma egyaránt elvárás a helyi és online jegyértékesítés. Rendszerünk könnyedén kapcsolódik bármilyen online jegyértékesítő platformmal, így a webes jegyeladást is tudjuk garantálni.

Fizető-automatás jegyeladás

Csökkentse a sorbanállást és vegye le a terhet a pénztárosokról. Innovatív fizető-automatánk egyszerűsíti a jegyek és bérletek eladását, miközben bankkártyát, bankjegyet és érmét is elfogad. Ezzel villámgyors beléptetést garantálhat vendégeinek.

Milyen problémákba ütközhet, ha elavult rendszert használ?

Milyen előnyei vannak a TicketControl-nak?

Korlátolt lehetőségek helyett rugalmasság. Korlátlan számú telephely, zóna, vendégszám és belépőtípus kezelése.
Izolált helyett integrált rendszer: több helyszínen átjárható belépőtípusokkal.
Manuális ellenőrzés helyett vonalkódos, QR kódos, vagy RFID (NFC) alapú azonosítás.
Modern eszközök: készpénz és bankkártya kezelése, illetve fizetőautomaták a sorok elkerüléséért.
NAV-engedélyes pénztár: regisztrálja a kiadott belépőket és kezeli a pénzügyi adatokat.
Online és offline kialakítású, RFID azonosítóval működő elektronikus zárak. Bármilyen öltözőszekrényzár kiépítésére alkalmas!
Mobilapplikációs beléptetés: amikor nem lehetséges automatikusan a beléptetés
Integráció a ParkControl fizetőparkoló és az OfficeControl munkaidő-nyilvántartó rendszerünkkel.
Támogatja az internetes jegyértékesítést.

Miért érdemes a TicketControl-t választani?

Mert végre az Ön kezében a kontroll!

Lássuk, milyen előnyök szólnak mellettünk:

Könnyedén nyomon követheti jegyeladási bevételeit.

Biztonságosan kezelheti pénzét! A NAV-engedélyes pénztári terminál biztosítja a pontos nyilvántartást, és minden szükséges funkciót, mint a váltópénzkezelés és bankkártya-elfogadás, és garantálja a szabályszerű működést. Ezáltal nem kell aggódnia, hogy munkatársai esetleges hibái miatt bírságot kap.

Azonosító visszagyűjtése

A kijáratnál található kapu beépített elnyelő rendszere automatikusan visszagyűjti az óraazonosítót, így az újra felhasználhatóvá válik. Amennyiben az ügyfél nem hagyhatja el a területet (például tartozás miatt, mint a túltartózkodás vagy negatív egyenleg), a kijelző tájékoztatja a helyzetről, és az eszköz visszaadja az órát. Az esetleges elmaradásokat az automatánál vagy a személyzettel működő kasszánál rendezheti kilépés előtt.

FacilityControl Pro üzemeltetői webfelület

A Facility Control Pro üzemeltetői felülete átfogó megoldást kínál a létesítmények hatékony kezelésére és felügyeletére. Az intuitív platform pénzügyi, műszaki és karbantartási adatokat biztosít, valamint nyomon követhetővé teszi a rendszerben történt eseményeket és figyelmeztetéseket.

Tartozás kifizetése

Automatáink lehetővé teszik a gyors és egyszerű tartozás kifizetését, így könnyedén rendezheti az igénybe vett szolgáltatásokat és a fogyasztást.

API integráció más rendszerekkel

A rendszer API integrációs képességeinek köszönhetően könnyedén kapcsolható össze más platformokkal, például weboldalakkal és mobilalkalmazásokkal. Ez lehetővé teszi a belépőjegyek egyszerű és gyors értékesítését közvetlenül a weboldalon keresztül, megszüntetve a különálló jegyvásárlási rendszerek szükségességét.

Teljesen automata kiléptetés

Automatáink lehetővé teszik a gyors és egyszerű tartozás (hitelkeret, e-pénztárca) kifizetést, így könnyedén rendezheti az igénybevett szolgáltatásokat és fogyasztást. Nem kell ember a kiléptetéshez, hiszen karóra elnyelő terminálunk segítségével a kijutás is teljesen automata.

E-pénztárca

A készpénzmentes működésért.

Olyan, mint a LEGO, csak kicsit bonyolultabb

A zónakezelés lehetőséget biztosít az egyes fizetős szolgáltatások, mint például a szaunavilág, strand vagy termálfürdő rugalmas használatára. A rendszer automatikusan felismeri a felhasználó jogosultságait, és jelzi, hogy mely zónákba léphet be, akár jogalapú, akár időalapú azonosítással rendelkezik.

Cserébe tájékozottabb, elégedett vendégeket kap. Ugye, megéri?

Információs termináljaink teljes körű tájékoztatást nyújtanak vendégeinek: emlékeztetik őket a használt szekrény számára, megmutatják az elektronikus pénztárca egyenlegét, a belépő érvényességét, és az elérhető szolgáltatásokat.

Hangmodul a be- és kilépési folyamatok támogatására

Az opcionálisan választható hangmodul extra kényelmet és segítséget nyújt a be- és kilépési folyamatok során. Célja, hogy az ügyfelek számára érthető és egyértelmű utasításokat adjon, így minimalizálva a tévedés lehetőségét.

Online jegyértékesítés

Webshop interfészünk segítségével egyszerűen és integráltan megvalósul az internetes jegyértékesítés.

Online, távolról is átláthatóvá tesszük rendszere működését.

Bármikor, bárhonnan információhoz juthat és beavatkozat a rendszer működésébe online felületünk segítségével!

Mindig tudhatja, hogy épp hány öltözőszekrény van használatban.

Az online és offline szekrényzárakat egyszerűen nyithatja és zárhatja az óraazonosítók segítségével, amelyek belépőként és elektronikus pénztárcaként is működnek – így elfelejtheti a külön kulcsokat! A szekrényzár-rendszer segítségével könnyedén nyomon követheti a szekrények állapotát, biztosítva, hogy vendégei értékei mindig biztonságban legyenek. Nem beszélve arról, hogy még az elemes, különálló szekrényzárunk állapota is online monitorozható.

Higgye el, beruházása villámgyorsan megtérül: Gyors és zökkenőmentes értékesítés, biztonságos bevételkezelés - ez vár Önre!

Garantáljuk, hogy a jegyértékesítés gyorsan és zökkenőmentesen történik, a bevétel pedig biztonságosan jut el Önhöz! Tapasztalatunk szerint egy új rendszer ára akár egy év alatt is megtérülhet.

A változatos azonosítók akár reklámcélokra is felhasználhatók.

Többféle azonosító közül választhat, mi pedig segítünk megtalálni azt, ami tökéletesen illik az Ön igényeihez és költségvetéséhez. Legyen szó egyszerű papíralapú jegyekről, menő karóra alakú RFID azonosítókról, BLE okostelefonos azonosítókról, vagy praktikus írható memóriás kártyákról, nálunk minden megtalálható. Ráadásul a papíralapú jegyeket személyre szabhatja emblémákkal, fényképekkel vagy kuponokkal, így reklámcélra is remekül használhatók!

Mert rendszerünk kényelmes, biztonságos és gyorsan visszahozza az árát!

Egyszerűen használható, felhasználóbarát rendszerünk számos funkcióval és automatizmussal rendelkezik.

Könnyedén nyomon követheti jegyeladási bevételeit.

Biztonságosan kezelheti pénzét! A NAV-engedélyes pénztári terminál biztosítja a pontos nyilvántartást, és minden szükséges funkciót, mint a váltópénzkezelés és bankkártya-elfogadás, és garantálja a szabályszerű működést. Ezáltal nem kell aggódnia, hogy munkatársai esetleges hibái miatt bírságot kap.

Teljesen automata kiléptetés

Automatáink lehetővé teszik a gyors és egyszerű tartozás (hitelkeret, e-pénztárca) kifizetést, így könnyedén rendezheti az igénybevett szolgáltatásokat és fogyasztást. Nem kell ember a kiléptetéshez, hiszen karóra elnyelő terminálunk segítségével a kijutás is teljesen automata.

Online, távolról is átláthatóvá tesszük rendszere működését.

Bármikor, bárhonnan információhoz juthat és beavatkozat a rendszer működésébe online felületünk segítségével!

Azonosító visszagyűjtése

A kijáratnál található kapu beépített elnyelő rendszere automatikusan visszagyűjti az óraazonosítót, így az újra felhasználhatóvá válik. Amennyiben az ügyfél nem hagyhatja el a területet (például tartozás miatt, mint a túltartózkodás vagy negatív egyenleg), a kijelző tájékoztatja a helyzetről, és az eszköz visszaadja az órát. Az esetleges elmaradásokat az automatánál vagy a személyzettel működő kasszánál rendezheti kilépés előtt.

E-pénztárca

A készpénzmentes működésért.

Mindig tudhatja, hogy épp hány öltözőszekrény van használatban.

Az online és offline szekrényzárakat egyszerűen nyithatja és zárhatja az óraazonosítók segítségével, amelyek belépőként és elektronikus pénztárcaként is működnek – így elfelejtheti a külön kulcsokat! A szekrényzár-rendszer segítségével könnyedén nyomon követheti a szekrények állapotát, biztosítva, hogy vendégei értékei mindig biztonságban legyenek. Nem beszélve arról, hogy még az elemes, különálló szekrényzárunk állapota is online monitorozható.

Olyan, mint a LEGO, csak kicsit bonyolultabb

A zónakezelés lehetőséget biztosít az egyes fizetős szolgáltatások, mint például a szaunavilág, strand vagy termálfürdő rugalmas használatára. A rendszer automatikusan felismeri a felhasználó jogosultságait, és jelzi, hogy mely zónákba léphet be, akár jogalapú, akár időalapú azonosítással rendelkezik.

Cserébe tájékozottabb, elégedett vendégeket kap. Ugye, megéri?

Információs termináljaink teljes körű tájékoztatást nyújtanak vendégeinek: emlékeztetik őket a használt szekrény számára, megmutatják az elektronikus pénztárca egyenlegét, a belépő érvényességét, és az elérhető szolgáltatásokat.

Hangmodul a be- és kilépési folyamatok támogatására

Az opcionálisan választható hangmodul extra kényelmet és segítséget nyújt a be- és kilépési folyamatok során. Célja, hogy az ügyfelek számára érthető és egyértelmű utasításokat adjon, így minimalizálva a tévedés lehetőségét.

Online jegyértékesítés

Webshop interfészünk segítségével egyszerűen és integráltan megvalósul az internetes jegyértékesítés.

FacilityControl Pro üzemeltetői webfelület

A Facility Control Pro üzemeltetői felülete átfogó megoldást kínál a létesítmények hatékony kezelésére és felügyeletére. Az intuitív platform pénzügyi, műszaki és karbantartási adatokat biztosít, valamint nyomon követhetővé teszi a rendszerben történt eseményeket és figyelmeztetéseket.

Higgye el, beruházása villámgyorsan megtérül: Gyors és zökkenőmentes értékesítés, biztonságos bevételkezelés - ez vár Önre!

Garantáljuk, hogy a jegyértékesítés gyorsan és zökkenőmentesen történik, a bevétel pedig biztonságosan jut el Önhöz! Tapasztalatunk szerint egy új rendszer ára akár egy év alatt is megtérülhet.

A változatos azonosítók akár reklámcélokra is felhasználhatók.

Többféle azonosító közül választhat, mi pedig segítünk megtalálni azt, ami tökéletesen illik az Ön igényeihez és költségvetéséhez. Legyen szó egyszerű papíralapú jegyekről, menő karóra alakú RFID azonosítókról, BLE okostelefonos azonosítókról, vagy praktikus írható memóriás kártyákról, nálunk minden megtalálható. Ráadásul a papíralapú jegyeket személyre szabhatja emblémákkal, fényképekkel vagy kuponokkal, így reklámcélra is remekül használhatók!

Tartozás kifizetése

Automatáink lehetővé teszik a gyors és egyszerű tartozás kifizetését, így könnyedén rendezheti az igénybe vett szolgáltatásokat és a fogyasztást.

API integráció más rendszerekkel

A rendszer API integrációs képességeinek köszönhetően könnyedén kapcsolható össze más platformokkal, például weboldalakkal és mobilalkalmazásokkal. Ez lehetővé teszi a belépőjegyek egyszerű és gyors értékesítését közvetlenül a weboldalon keresztül, megszüntetve a különálló jegyvásárlási rendszerek szükségességét.

Komplett online műszaki és pénzügyi kezelés

Rendszerünket online is elérheti, vezérelheti, és a benne lévő adatokból könnyedén dolgozhat. Minden adat online, egy helyen, riportra készen várja akár böngészőből, akár mobilról is.

Igényeihez egyedi funkciókat alakíthatunk ki

Főként napijegyes autósokra számít? Esetleg bérlői azonosításra van szüksége gépjárművel? Rendszerünk rugalmasan alkalmazkodik szinte minden épület és intézmény igényeihez, akár egyedi fejlesztésekkel is!

Többnyelvű és testreszabható megoldások

A rendszámalapú nyelvkezelés lehetővé teszi, hogy a felhasználók automatikusan az anyanyelvükön kapják a szükséges információkat. A parkoló rendszerek többnyelvű felületekkel rendelkeznek, ami zökkenőmentes ügyintézést tesz lehetővé nemzetközi ügyfelek számára is. A brandelési lehetőség pedig biztosítja, hogy a rendszerintegrátori és üzemeltetői logók megjelenhessenek az eszközökön.

Amit automata eladhat, ne terhelje pénztárosára.

Rendszerünkbe beillesztető a készpénz és bankkártya kezelésére felkészített fizető automatánk is. A fizető automaták telepítésével lerövidítheti a sorbaállást és felgyorsíthatja a be -és kijutást a létesítményébe!

TicketControl szoftverrendszer

Mindig lehet még sikeresebb.

Új modulokkal újabb hasznos funkciókhoz juthat.
Rendszerünket rugalmasan testre szabhatja különböző modulokkal, az Ön igényeinek megfelelően. A stabil és megbízható szoftververzióknak köszönhetően pedig viszonteladóként is könnyedén értékesítheti és telepítheti.
Akár vendégként, akár bérlőként parkol, az extragyors azonosítás a védjegyünk!
Interaktív funkciókkal és könnyen kezelhető felülettel bír a rendszer, amelyek igen csak megkönnyítik a munkáját!
Márpedig mi sosem állunk le! Rendszerünknél természetesen folyamatos frissítések zajlanak.

Facility Control Pro

Zsebében az irányítás.

A Facility Control Pro és a ParkControl integrált együttműködésével gördülékennyé válik a fizetőparkoló rendszer online irányítása, ezzel segítve az üzemeltetést és az élőerő csökkentését.
  • Komplett műszaki felügyelet és beavatkozási lehetőségek
  • Távoli beavatkozási lehetőség: forgóvilla vagy lengőkapu nyitás
  • Azonnali, élő statisztikák és adatok
  • Azonnali online adatok, mely által képbe tud kerülni egy vezető a rendszer állapotáról
    és a létesítmény helyzetéről azonnal
  • Support a felületről elérhető
  • Kupon generálás
  • Automatikus riportok e-mailben
  • Felhasználói jogosultságkezelés és kártya kiosztások online
  • Automatikus riportok akár e-mailben időzítve

Rólunk mondták

Elégedett ügyfeleink.

Több irodaházunkban is az Anteus biztosította a vállalati beléptető és fizetőparkoló rendszert, melyekhez igénybe vettük a rendelkezésre állási és karbantartási szolgáltatást is. Már a telepítéssel is elégedettek voltunk, a rendszerek pedig az elvárt, magas színvonalon teljesítenek. A folyamatos támogatás, egyedi elképzeléseink megvalósítása és a további fejlesztés ugyancsak elképzeléseink szerint zajlik.

Pintér György
Head Of Building Management
CA Immo Hungary Kft.

Az Anteus Kft. a komplex megrendelői igényeket is alapos szakmaisággal és példaértékű rugalmassággal oldja meg. Kiemelkedően pozitív volt a velük való eddigi közös munka, mert minden helyzetben a szakmailag megalapozott, megrendelői igényeket maximálisan figyelembe vevő megoldást keresték.

Petrik Máté
IT igazgató
Városliget Zrt.

Cégünk szolgáltatásai a legmagasabb minőséget jelentik ügyfeleinknek, így a munkakörnyezetünkkel szemben is hasonlóak az elvárásaink. A lockereinkhez kapcsolódó online szekrényzár rendszer megvalósítja mindazt, amit megújult irodánk egésze is biztosít: kényelmes, rugalmas, biztonságos és kiemelkedő minőségű.

Jung József
Head of Facilities
Ernst & Young Tanácsadó Kft.

Fizetőparkoló rendszerünk kialakításánál elsődleges szempontok voltak a minőség, megbízhatóság, és a felhasználóbarát, egyszerű kezelés, valamint a készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőségek megléte. Ezek alapján az Anteus rendszere mellett tettük le voksunkat, és nem kellett csalódnunk. A folyamatos távfelügyelet és a gyors reakcióidő szintén döntésünk helyességét igazolja.

Kriskó Péter
Üzemeltetési vezető
BudaPart – Kopaszi Gát

Az Anteus által biztosított integrált rendszer gondoskodik a vállalati beléptetésről, a munkaidő-nyilvántartásról és egyben a biztonságról is. Igényeink figyelembe vételével folyamatosan fejlesztik, bővítik az alaprendszert. Épp ilyen közös munkát képzeltünk el!

Arnold Máté
ügyvezető
Kiwi Print Kft.

Bármilyen beléptető rendszerrel kapcsolatos kérdésben számíthat ránk.

Kérjen ajánlatot vagy érdeklődjön! Mérnökeink szívesen segítenek.

Bízza a jegyértékesítést és a beléptetést a TicketControl rendszerre!

TicketControl: Az üzleti siker új dimenziója.

Mi a teendője, ha szeretné kipróbálni
a rendszert?

Töltse ki az űrlapot.
Különösen figyeljen az e-mail cím helyességére.
Az adatok megadása után hozzáférhet az OfficeControl DEMO oldalához, ahol előre beállított felület és minták segítségével a rendszer összes funkciójával megismerkedhet. Nyugodtan elállíthat bármit, az előre beállított demo adatok óránként visszaállnak automatikusan.
Amennyiben az előre beállított demo felület megismerése után, még behatóbban szeretne ismerkedni a rendszerrel, lehetősége van igénybe venni a 30 napos, ingyenes próbát. Ekkor Ön olyan teljes értékű felületet kap, amihez más nem fér hozzá, a saját adataival, beállításaival kedvére testre szabhatja és kipróbálhatja a rendszert. Fontos! Ez a tesztelés több időt igényel, mert a teljes kipróbálhatóság miatt nincsenek előre mintaadatok feltöltve. Üres felületet kap, így minden beállítást, testreszabást kipróbálhat. A 30 napos próba lehetőséget a publikus demo felületen.

Szívesen segítünk, hogy magas színvonalú tervek készüljenek el a projektjéhez!

Kérdezzen tőlünk, mérnökeink örömmel válaszolnak.