OfficeControl
Modern beléptető és
munkaidő-nyilvántartó
rendszer.
Modern beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer.
Személy- és járműbeléptetés
Látogatómenedzsment
Munkaidő nyilvántartás
Milyen problémákba ütközhet, ha elavult rendszert használ?
- Lassú rendszer, rossz első benyomás.
- Megbízhatósági problémák, állandósult hibák.
- Biztonsági hiányosságok, sebezhető védelem.
- Távoli menedzsment és beavatkozási lehetőség hiánya.
- Kompatibilitási problémák: nehéz integráció más rendszerekkel.
- Gyenge ügyfélszolgálat, a támogatás hiánya.
Milyen előnyökkel jár a
beléptető rendszerünk használata?
Milyen
előnyökkel jár
a
beléptető
rendszerünk
használata?





Előnyök
Miért érdemes az OfficeControl-t választani?
Egyszerű használat, online felület és még sok minden más plusz költség nélkül!
Egyszerűen használható, praktikus felületet kap tőlünk.
Nem kell semmin változtatnia vagy plusz költségeket vállalni.
Rendszámfelismerés
Tűzjelző integráció
Nem kell kulcsokat kezelnie
Bárhol, bármikor ellenőrizheti ki, hol, mikor és hogyan lép be Önhöz.
Az önállóan telepíthető rendszer bármely biztonsági előírásnak megfelel.
Látogató menedzsment
Gyors és biztonságos
Számíthat rá: mérettől, létszámtól függetlenül tetszőleges számú eszközt, helyszínt és azonosítót kezel.
Online diagnosztikával és és kimagasló terméktámogatással folyamatos a biztonság.
Office Control - felhő alapú és felhasználóbarát
Nemcsak gyors és hatékony beléptetést biztosít, de nagyvállalatok és intézmények esetén lehetőség van önálló telepítésre és elszigetelt működtetésre is.
Integráció biztonsági rendszerek
Behatolásjelző integráció segítségével beriasztott állapotban megtörténhet bizonyos belépési pontok blokkolása vagy beriasztási állapot függvényében nyitottá tehetők adott átjárók.
Próbálja ki most ingyenesen!
OfficeControl
Biztonságos és költséghatékony rendszer.
Teljeskörű beléptetési védelem
Felhasználóbarát kezelőfelület
Valós idejű nyomonkövetés
Rólunk mondták
Elégedett ügyfeleink.
Több irodaházunkban is az Anteus biztosította a vállalati beléptető és fizetőparkoló rendszert, melyekhez igénybe vettük a rendelkezésre állási és karbantartási szolgáltatást is. Már a telepítéssel is elégedettek voltunk, a rendszerek pedig az elvárt, magas színvonalon teljesítenek. A folyamatos támogatás, egyedi elképzeléseink megvalósítása és a további fejlesztés ugyancsak elképzeléseink szerint zajlik.
Az Anteus Kft. a komplex megrendelői igényeket is alapos szakmaisággal és példaértékű rugalmassággal oldja meg. Kiemelkedően pozitív volt a velük való eddigi közös munka, mert minden helyzetben a szakmailag megalapozott, megrendelői igényeket maximálisan figyelembe vevő megoldást keresték.
Cégünk szolgáltatásai a legmagasabb minőséget jelentik ügyfeleinknek, így a munkakörnyezetünkkel szemben is hasonlóak az elvárásaink. A lockereinkhez kapcsolódó online szekrényzár rendszer megvalósítja mindazt, amit megújult irodánk egésze is biztosít: kényelmes, rugalmas, biztonságos és kiemelkedő minőségű.
Fizetőparkoló rendszerünk kialakításánál elsődleges szempontok voltak a minőség, megbízhatóság, és a felhasználóbarát, egyszerű kezelés, valamint a készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőségek megléte. Ezek alapján az Anteus rendszere mellett tettük le voksunkat, és nem kellett csalódnunk. A folyamatos távfelügyelet és a gyors reakcióidő szintén döntésünk helyességét igazolja.
Az Anteus által biztosított integrált rendszer gondoskodik a vállalati beléptetésről, a munkaidő-nyilvántartásról és egyben a biztonságról is. Igényeink figyelembe vételével folyamatosan fejlesztik, bővítik az alaprendszert. Épp ilyen közös munkát képzeltünk el!
Bármilyen beléptető rendszerrel kapcsolatos kérdésben számíthat ránk.


OfficeControl rendszerünk biztonságos megoldást nyújt munkaidő-nyilvántartásban és beléptetésben is!



