OfficeControl

Modern beléptető és
munkaidő-nyilvántartó
rendszer.

Modern beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer.

Személy- és járműbeléptetés

Helyi vagy távoli szerveres működés, mobilappos beléptetés modern technológiával, bárhonnan elérhetően.

Látogatómenedzsment

Személyek és járművek egyszeri beléptetése QR-kóddal, RFID kártyával, rendszám alapon – egyszerűen és integráltan.

Munkaidő nyilvántartás

Szabadságkezelés, Home Office adminisztráció, online jelenléti ív és automatikus riportok a hatékony munkaidő nyilvántartásért.

Milyen problémákba ütközhet, ha elavult rendszert használ?

Milyen előnyökkel jár a
beléptető rendszerünk használata?

Milyen
előnyökkel jár
a beléptető
rendszerünk
használata?

Költséghatékony, távoli szerver alapú megoldások: beléptető rendszerünkkel csökkentheti az IT-infrastruktúra költségeit, valamint elkerülheti az IT-személyzet és szerverek fenntartásával járó kiadásokat. Mindemellett lehetőség van helyi szerveren működő megoldásokra.
Egyszerű és célszerű hardver és szoftver: válasszon vezérlőink, olvasóink, illetve azonosítóink közül, és élvezze a könnyen elsajátítható szoftvert, amely igény szerint bővíthető. A szoftverfelület bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről elérhető, garantálva a tökéletes felhasználói élményt.
Minden egy kézben: személyre szabott jogosultságok, beléptetés, munkaidő-nyilvántartás, szabadságkezelés egyetlen szolgáltatón belül elérhető, leegyszerűsítve ezzel a rendszer kezelését és adminisztrációját.
A beléptetés mellett a munkaidő-nyilvántartás, a szabadságkezelés, a belső telefonkönyv, és az home office kezelés is megvalósulhat.
Online előfoglalás, webes jegy és bérleteladás és egyéb integrációs lehetőségek.

Előnyök

Miért érdemes az OfficeControl-t választani?

Egyszerű használat, online felület és még sok minden más plusz költség nélkül!

Egyszerűen használható, praktikus felületet kap tőlünk.

A kezelőfelületen gyorsan elérhetők az egyes funkciók, a belépési pontok dinamikus alaprajzon válnak könnyen átláthatóvá. A riportok készítése és a feladatok ütemezése automatikus.

Nem kell semmin változtatnia vagy plusz költségeket vállalni.

A belépőrendszer bármilyen zár, ajtó és beléptetető eszköz felügyeletére képes.

Rendszámfelismerés

A rendszer részét képező rendszámfelismerő kamerák egyszerűsítik a járművek beléptetését. A jogosultságok kioszthatók, akár rendszám alapon, akár a jármú személyhez rendelésével.

Tűzjelző integráció

Integrálható tűzjelző rendszerekkel az éritett átjárók automatikus nyitása érdekében. Tűz vagy egyéb katasztrófahelyzet esetében a rendszer információt szolgáltat, hogy egy adott területen belül kik tartózkodnak

Nem kell kulcsokat kezelnie

Vállalati beléptető rendszerünk teljeskörű felügyeletet nyújt a belépések felett. Ön beállíthatja saját működési szabályait, mi pedig gondoskodunk arról, hogy azok pontosan érvényesüljenek!

Bárhol, bármikor ellenőrizheti ki, hol, mikor és hogyan lép be Önhöz.

Lehetősége van a belépés ismételt letiltására, a jelenlévők listázására, de még külön szabályok azonnali életbe léptetésére is, akár távoli hozzáféréssel.

Az önállóan telepíthető rendszer bármely biztonsági előírásnak megfelel.

Az elszigetelten üzemeltethető beléptető rendszer sikeresen alkalmazkodik akár szigorú nemzetközi biztonsági követelményekhez.

Látogató menedzsment

Fejlett vendégkezelő rendszer segítségével a meghívott vendégek előre rögzíthetők, illetve akár az email-ben kiküldött QR kód segítségével az adott időszakban be is léphetnek a számukra kijelölt átjárókon. Parkolófoglalás estén rendszám alapján biztosított gondtalan behajtás. A meghívó fél automatikus értesítést kap a látogató megérkezéséről.

Gyors és biztonságos

Megoldásunk biztonságos távoli szervereken működik, költséghatékony, mindemellett teljes funkcionalitást és megbízhatóságot kínál.

Számíthat rá: mérettől, létszámtól függetlenül tetszőleges számú eszközt, helyszínt és azonosítót kezel.

Akár több telephelyen is használhatja, az eszközök és felhasználói profilok száma végtelen.

Online diagnosztikával és és kimagasló terméktámogatással folyamatos a biztonság.

Gondoskodunk a vállalati rendszer vizsgálatáról, és ha szükséges, a hiba elhárításáról.

Office Control - felhő alapú és felhasználóbarát

Nemcsak gyors és hatékony beléptetést biztosít, de nagyvállalatok és intézmények esetén lehetőség van önálló telepítésre és elszigetelt működtetésre is.

Integráció biztonsági rendszerek

Behatolásjelző integráció segítségével beriasztott állapotban megtörténhet bizonyos belépési pontok blokkolása vagy beriasztási állapot függvényében nyitottá tehetők adott átjárók.

Próbálja ki most ingyenesen!

Megtetszett a rendszer, de attól tart, hogy ez nem Önnek való? Próbálja ki díjmentesen, és győződjön meg róla saját szemével!

OfficeControl

Biztonságos és költséghatékony rendszer.

Teljeskörű beléptetési védelem
Az OfficeControl rendszer biztosítja a belépési pontok szigorú ellenőrzését, melyhez mobiltelefonos és biometrikus azonosítást is hozzáadhat. Emellett képes integrálódni tűzjelzőkkel és más riasztórendszerekkel, így minden szempontból garantálja a maximális biztonságot.
Intuitív kezelőfelülete egyszerűsíti a rendszer használatát: Az egyszerű navigáció lehetővé teszi, hogy könnyedén beállíthassuk a jogosultságokat, nyomon követhessük a belépéseket, és kezeljük a különböző funkciókat, mindezt gyorsan és hatékonyan.
Az OfficeControl rendszer valós idejű nyomonkövetést és részletes jelentéskészítést kínál, ezzel biztosítva, hogy mindig naprakész információk álljanak rendelkezésedre.

Rólunk mondták

Elégedett ügyfeleink.

Több irodaházunkban is az Anteus biztosította a vállalati beléptető és fizetőparkoló rendszert, melyekhez igénybe vettük a rendelkezésre állási és karbantartási szolgáltatást is. Már a telepítéssel is elégedettek voltunk, a rendszerek pedig az elvárt, magas színvonalon teljesítenek. A folyamatos támogatás, egyedi elképzeléseink megvalósítása és a további fejlesztés ugyancsak elképzeléseink szerint zajlik.

Pintér György
Head Of Building Management
CA Immo Hungary Kft.

Az Anteus Kft. a komplex megrendelői igényeket is alapos szakmaisággal és példaértékű rugalmassággal oldja meg. Kiemelkedően pozitív volt a velük való eddigi közös munka, mert minden helyzetben a szakmailag megalapozott, megrendelői igényeket maximálisan figyelembe vevő megoldást keresték.

Petrik Máté
IT igazgató
Városliget Zrt.

Cégünk szolgáltatásai a legmagasabb minőséget jelentik ügyfeleinknek, így a munkakörnyezetünkkel szemben is hasonlóak az elvárásaink. A lockereinkhez kapcsolódó online szekrényzár rendszer megvalósítja mindazt, amit megújult irodánk egésze is biztosít: kényelmes, rugalmas, biztonságos és kiemelkedő minőségű.

Jung József
Head of Facilities
Ernst & Young Tanácsadó Kft.

Fizetőparkoló rendszerünk kialakításánál elsődleges szempontok voltak a minőség, megbízhatóság, és a felhasználóbarát, egyszerű kezelés, valamint a készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőségek megléte. Ezek alapján az Anteus rendszere mellett tettük le voksunkat, és nem kellett csalódnunk. A folyamatos távfelügyelet és a gyors reakcióidő szintén döntésünk helyességét igazolja.

Kriskó Péter
Üzemeltetési vezető
BudaPart – Kopaszi Gát

Az Anteus által biztosított integrált rendszer gondoskodik a vállalati beléptetésről, a munkaidő-nyilvántartásról és egyben a biztonságról is. Igényeink figyelembe vételével folyamatosan fejlesztik, bővítik az alaprendszert. Épp ilyen közös munkát képzeltünk el!

Arnold Máté
ügyvezető
Kiwi Print Kft.

Bármilyen beléptető rendszerrel kapcsolatos kérdésben számíthat ránk.

Kérjen ajánlatot vagy érdeklődjön! Mérnökeink szívesen segítenek.

OfficeControl rendszerünk biztonságos megoldást nyújt munkaidő-nyilvántartásban és beléptetésben is!

Rendszerünk teljeskörű biztonságot biztosít, egyszerű kezelhetőséget és valós idejű nyomonkövetést, az Ön vállalata védelméért és hatékonyságáért!

Mi a teendője, ha szeretné kipróbálni
a rendszert?

Töltse ki az űrlapot.
Különösen figyeljen az e-mail cím helyességére.
Az adatok megadása után hozzáférhet az OfficeControl DEMO oldalához, ahol előre beállított felület és minták segítségével a rendszer összes funkciójával megismerkedhet. Nyugodtan elállíthat bármit, az előre beállított demo adatok óránként visszaállnak automatikusan.
Amennyiben az előre beállított demo felület megismerése után, még behatóbban szeretne ismerkedni a rendszerrel, lehetősége van igénybe venni a 30 napos, ingyenes próbát. Ekkor Ön olyan teljes értékű felületet kap, amihez más nem fér hozzá, a saját adataival, beállításaival kedvére testre szabhatja és kipróbálhatja a rendszert. Fontos! Ez a tesztelés több időt igényel, mert a teljes kipróbálhatóság miatt nincsenek előre mintaadatok feltöltve. Üres felületet kap, így minden beállítást, testreszabást kipróbálhat. A 30 napos próba lehetőséget a publikus demo felületen.

Szívesen segítünk, hogy magas színvonalú tervek készüljenek el a projektjéhez!

Kérdezzen tőlünk, mérnökeink örömmel válaszolnak.