ParkControl

Intelligens fizető-parkoló rendszerek az Ön igényeire szabva.

Jegymentes parkolás

Az automatikus rendszerek és digitális technológiák segítségével gyorsan és egyszerűen parkolhat anélkül, hogy fizikailag jegyekkel kellene foglalkoznia.
A behajtás és fizetés is rendszám alapján történik.

Jegytakarékos hibrid parkolás - a jövő parkolási rendszere a jelenben

Olyan parkolási megoldás, amely ötvözi a hagyományos jegyes és digitális rendszerek előnyeit, minimalizálva a papíralapú jegyek használatát, miközben rugalmas, környezetbarát parkolási lehetőséget kínál.

QR kód alapú jegyes parkolás

A modern jegymentes és hibrid fizető-parkoló rendszer helyett bizonyos helyszíneken indokolt a hagyományos parkolójegy alapú megoldás alkalmazása, amely vonalkódos és QR kódos jeggyel is elérhető.

Milyen problémákba ütközhet, ha nem megfelelő fizető-parkoló rendszert használ?

Mit tud a ParkControl?

Korlátlan számú parkolóhely biztonságos kezelésére alkalmas.

Jegyeket, bérleteket, de mobilapplikációs felhasználókat is azonosít.

Több féle különböző díjszabást alkalmaz egyszerre, járműkategóriák szerint.

Fizetőautomatája készpénzt, bankkártyát kezel és ÁFÁ-s számlát is ad.

Pénztármodulja minden pénzkezelési feladatot elvégez.

Nagy fényerejű kijelzőjével tájékoztatjuk a vendégeit.

Bármilyen rendszámot felismerünk.

Online előfoglalás, webes jegy és bérleteladás és egyéb integrációs lehetőségek.

Mert rendszerünk kényelmes, biztonságos és gyorsan visszahozza az árát!

Egyszerűen használható, felhasználóbarát rendszerünk számos funkcióval és automatizmussal rendelkezik.

A rendszer visszahozza az árát

A bevételek egyenesen Önhöz érkeznek, így a rendszer gyorsan visszahozza befektetését!

FacilityControl Pro üzemeltetői webfelület

A Facility Control Pro üzemeltetői felülete átfogó megoldást kínál a parkolóházak hatékony kezelésére és felügyeletére. Az intuitív platform pénzügyi, műszaki és karbantartási adatokat biztosít, valamint nyomon követhetővé teszi a rendszerben történt eseményeket és figyelmeztetéseket.

Mit is jelent az intelligens járműazonosítás?

Vendégei egyszerűen léphetnek be és ki jegymentesen, vagy olcsó, eldobható vonalkódos jegyekkel, míg a bérlők és dolgozók számára hosszú távú megoldást kínálunk RFID kártyákkal, kulcstartókkal, vagy akár mobiltelefonjuk és rendszámuk használatával. Az intelligens járműazonosítás lehetővé teszi a rendszám alapú beléptetést és jegy nélküli megoldást – a rendszámalapú fizetést is – a legmodernebb megközelítésben. A klasszikus jegyes rendszer továbbra is elérhető, míg a hibrid megoldás jegytakarékos opciót biztosít: jegyet csak akkor szükséges húzni, ha a rendszám nem felismerhető. Rendszerünk könnyen integrálható a meglévő vállalati beléptető rendszerekkel is, így rugalmasan kezelheti cége flottáit.

A bevétel visszaélések nélkül megérkezik Önhöz

A parkolási díjak teljes útja – a parkolóktól a pénztárakon át egészen a könyvelésig – átlátható és nyomon követhető. Mindig naprakész információkat kap a foglaltságról és a bevételekről. A rendszer része egy NAV-engedélyes pénztári terminál, amely egyszerűen állít ki nyugtát és számlát, valamint segít az elszámolás ellenőrzésében is. Átlagosan parkoló rendszereink ráfordításai a telepítést követő 3-12 hónap alatt megtérülnek.

Igényeihez egyedi funkciókat alakíthatunk ki

Főként napijegyes autósokra számít? Esetleg bérlői azonosításra van szüksége gépjárművel? Rendszerünk rugalmasan alkalmazkodik szinte minden épület és intézmény igényeihez, akár egyedi fejlesztésekkel is!

Többnyelvű és testreszabható megoldások

A rendszámalapú nyelvkezelés lehetővé teszi, hogy a felhasználók automatikusan az anyanyelvükön kapják a szükséges információkat. A parkoló rendszerek többnyelvű felületekkel rendelkeznek, ami zökkenőmentes ügyintézést tesz lehetővé nemzetközi ügyfelek számára is. A brandelési lehetőség pedig biztosítja, hogy a rendszerintegrátori és üzemeltetői logók megjelenhessenek az eszközökön.

Felhasználóbarát szoftverfelület, amely minden igényt könnyedén kielégít!

Ahogy egy jól megtervezett munkahelyi iroda sem működne megfelelően, ha nem állíthatóak a székek vagy nem megfelelő a világítás, úgy szoftverünk esetében is elengedhetetlen, hogy minden részlet az Ön igényeihez igazodjon.

Minden helyszínre alkalmas

A ParkControl a különböző felhasználásra fejlesztett moduljainak köszönhetően figyelembe veszi az adott helyszín sajátosságait. Az alábbi területeken már bizonyított: parkolóház, kamionparkoló, irodaház, bevásárlóközpont, foghíjtelek, kórház, vásárcsarnok és hotel.

Céljaihoz tökéletesen illeszkedő, biztonságos fizetőautomatákat biztosítunk

Legnépszerűbb megoldásunk a 6-féle érmét és bankjegyet kezelő automata, amely bankkártyát is elfogad és rendszámalapú fizetést is nyújt, valamint fizetési igazolást nyomtat. Ideális választás, mivel az automaták minimális távfelügyelettel is működnek, bel-és kültéren is bátran alkalmazhatók. A sokoldalú fizetési lehetőségeknek köszönhetően pedig rugalmas és modern parkolási élményt nyújt minden felhasználónak.

Kedvezmények vendégeinek? Lehetséges!

A figyelmesség számunkra is nagyon fontos. Éppen ezért rendszerünk része egy jegyérvényesítő terminál, amellyel időarányosan, vagy a teljes parkolási időtartamra tud kedvezményt biztosítani bérlőinek.

Szoftverünk egyre csak bővül!

Fontosak számunkra a visszajelzések, éppen ezért a legújabb verziókba beleépítjük a felhasználók tapasztalatait is.

Komplett online műszaki és pénzügyi kezelés

Rendszerünket online is elérheti, vezérelheti, és a benne lévő adatokból könnyedén dolgozhat. Minden adat online, egy helyen, riportra készen várja akár böngészőből, akár mobilról is.

Fizetési lehetőségek

A rendszer széleskörű fizetési lehetőségeket biztosít, mint a készpénz, bankkártya, SMS, mobilapp, valamint a ParkL és Rollet rendszerek, hogy minden felhasználó a számára legmegfelelőbb opciót választhassa. A kijárati oszlopnál történő kényelmes bankkártyás fizetés is elérhető, amely gyorsítja a parkoló elhagyását.

ParkL, Rollet, és NMFR integráció

A ParkControl rendszer zökkenőmentesen integrálható a ParkL, Rollet és NMFR rendszerekkel, így a parkolóhasználók kényelmesen fizethetnek, miközben használhatják a szolgáltatásokat. Az integráció lehetőséget nyújt az API-n keresztüli adatcserére, beleértve a parkolóhely foglalást és bérletértékesítést is, ami rugalmas és hatékony megoldást kínál mind az üzemeltetők, mind az ügyfelek számára.

Könnyedén kézbe veheti bevételei irányítását

Mindig naprakész információkat kap a foglaltságról és a bevételekről. A rendszer része egy NAV-engedélyes pénztári terminál, amely egyszerűen állít ki nyugtát és számlát, valamint segít az elszámolás ellenőrzésében is.

A modulokból igényeinek megfelelően építkezhet

A rendszert úgy állíthatja össze, ahogy Önnek a legjobban megfelel. A stabil és lezárt szoftververzióknak köszönhetően könnyedén értékesítheti és telepítheti viszonteladóként is.

Menedzselné a bérbeadás folyamatát? Nem probléma!

Pontosan tudni szeretné, éppen hány db szabad parkolóhely van és mennyi adható bérbe? A ParkControl® segítségével könnyedén nyomon követheti a parkolóhelyek állapotát: azonnal láthatja a szabad kapacitást és az aktuális bérbeadási helyzetet.

Automatizált rendszerek és kijelzések

A rendszer automatikusan kezeli a parkolók foglaltsági állapotát, piros/zöld fényekkel jelzi a szabad és foglalt helyeket, míg a bejáratnál telítettségjelző kijelző segíti a tájékozódást. Az eseményalapú hangmodul automatikus hangjelzésekkel növeli a felhasználói élményt, míg a nagy méretű kiosk személyre szóló üdvözléssel, a rendszám megjelenítésével, emellett dinamikus információkat kínál a felhasználóknak.

Mert rendszerünk kényelmes, biztonságos és gyorsan visszahozza az árát!

Egyszerűen használható, felhasználóbarát rendszerünk számos funkcióval és automatizmussal rendelkezik.

A rendszer visszahozza az árát

A bevételek egyenesen Önhöz érkeznek, így a rendszer gyorsan visszahozza befektetését!

Felhasználóbarát szoftverfelület, amely minden igényt könnyedén kielégít!

Ahogy egy jól megtervezett munkahelyi iroda sem működne megfelelően, ha nem állíthatóak a székek vagy nem megfelelő a világítás, úgy szoftverünk esetében is elengedhetetlen, hogy minden részlet az Ön igényeihez igazodjon.

Fizetési lehetőségek

A rendszer széleskörű fizetési lehetőségeket biztosít, mint a készpénz, bankkártya, SMS, mobilapp, valamint a ParkL és Rollet rendszerek, hogy minden felhasználó a számára legmegfelelőbb opciót választhassa. A kijárati oszlopnál történő kényelmes bankkártyás fizetés is elérhető, amely gyorsítja a parkoló elhagyását.

FacilityControl Pro üzemeltetői webfelület

A Facility Control Pro üzemeltetői felülete átfogó megoldást kínál a parkolóházak hatékony kezelésére és felügyeletére. Az intuitív platform pénzügyi, műszaki és karbantartási adatokat biztosít, valamint nyomon követhetővé teszi a rendszerben történt eseményeket és figyelmeztetéseket.

Minden helyszínre alkalmas

A ParkControl a különböző felhasználásra fejlesztett moduljainak köszönhetően figyelembe veszi az adott helyszín sajátosságait. Az alábbi területeken már bizonyított: parkolóház, kamionparkoló, irodaház, bevásárlóközpont, foghíjtelek, kórház, vásárcsarnok és hotel.

ParkL, Rollet, és NMFR integráció

A ParkControl rendszer zökkenőmentesen integrálható a ParkL, Rollet és NMFR rendszerekkel, így a parkolóhasználók kényelmesen fizethetnek, miközben használhatják a szolgáltatásokat. Az integráció lehetőséget nyújt az API-n keresztüli adatcserére, beleértve a parkolóhely foglalást és bérletértékesítést is, ami rugalmas és hatékony megoldást kínál mind az üzemeltetők, mind az ügyfelek számára.

Mit is jelent az intelligens járműazonosítás?

Vendégei egyszerűen léphetnek be és ki jegymentesen, vagy olcsó, eldobható vonalkódos jegyekkel, míg a bérlők és dolgozók számára hosszú távú megoldást kínálunk RFID kártyákkal, kulcstartókkal, vagy akár mobiltelefonjuk és rendszámuk használatával. Az intelligens járműazonosítás lehetővé teszi a rendszám alapú beléptetést és jegy nélküli megoldást – a rendszámalapú fizetést is – a legmodernebb megközelítésben. A klasszikus jegyes rendszer továbbra is elérhető, míg a hibrid megoldás jegytakarékos opciót biztosít: jegyet csak akkor szükséges húzni, ha a rendszám nem felismerhető. Rendszerünk könnyen integrálható a meglévő vállalati beléptető rendszerekkel is, így rugalmasan kezelheti cége flottáit.

Könnyedén kézbe veheti bevételei irányítását

Mindig naprakész információkat kap a foglaltságról és a bevételekről. A rendszer része egy NAV-engedélyes pénztári terminál, amely egyszerűen állít ki nyugtát és számlát, valamint segít az elszámolás ellenőrzésében is.

A modulokból igényeinek megfelelően építkezhet

A rendszert úgy állíthatja össze, ahogy Önnek a legjobban megfelel. A stabil és lezárt szoftververzióknak köszönhetően könnyedén értékesítheti és telepítheti viszonteladóként is.

Menedzselné a bérbeadás folyamatát? Nem probléma!

Pontosan tudni szeretné, éppen hány db szabad parkolóhely van és mennyi adható bérbe? A ParkControl® segítségével könnyedén nyomon követheti a parkolóhelyek állapotát: azonnal láthatja a szabad kapacitást és az aktuális bérbeadási helyzetet.

Automatizált rendszerek és kijelzések

A rendszer automatikusan kezeli a parkolók foglaltsági állapotát, piros/zöld fényekkel jelzi a szabad és foglalt helyeket, míg a bejáratnál telítettségjelző kijelző segíti a tájékozódást. Az eseményalapú hangmodul automatikus hangjelzésekkel növeli a felhasználói élményt, míg a nagy méretű kiosk személyre szóló üdvözléssel, a rendszám megjelenítésével, emellett dinamikus információkat kínál a felhasználóknak.

A bevétel visszaélések nélkül megérkezik Önhöz

A parkolási díjak teljes útja – a parkolóktól a pénztárakon át egészen a könyvelésig – átlátható és nyomon követhető. Mindig naprakész információkat kap a foglaltságról és a bevételekről. A rendszer része egy NAV-engedélyes pénztári terminál, amely egyszerűen állít ki nyugtát és számlát, valamint segít az elszámolás ellenőrzésében is. Átlagosan parkoló rendszereink ráfordításai a telepítést követő 3-12 hónap alatt megtérülnek.

Céljaihoz tökéletesen illeszkedő, biztonságos fizetőautomatákat biztosítunk

Legnépszerűbb megoldásunk a 6-féle érmét és bankjegyet kezelő automata, amely bankkártyát is elfogad és rendszámalapú fizetést is nyújt, valamint fizetési igazolást nyomtat. Ideális választás, mivel az automaták minimális távfelügyelettel is működnek, bel-és kültéren is bátran alkalmazhatók. A sokoldalú fizetési lehetőségeknek köszönhetően pedig rugalmas és modern parkolási élményt nyújt minden felhasználónak.

Kedvezmények vendégeinek? Lehetséges!

A figyelmesség számunkra is nagyon fontos. Éppen ezért rendszerünk része egy jegyérvényesítő terminál, amellyel időarányosan, vagy a teljes parkolási időtartamra tud kedvezményt biztosítani bérlőinek.

Szoftverünk egyre csak bővül!

Fontosak számunkra a visszajelzések, éppen ezért a legújabb verziókba beleépítjük a felhasználók tapasztalatait is.

Komplett online műszaki és pénzügyi kezelés

Rendszerünket online is elérheti, vezérelheti, és a benne lévő adatokból könnyedén dolgozhat. Minden adat online, egy helyen, riportra készen várja akár böngészőből, akár mobilról is.

Igényeihez egyedi funkciókat alakíthatunk ki

Főként napijegyes autósokra számít? Esetleg bérlői azonosításra van szüksége gépjárművel? Rendszerünk rugalmasan alkalmazkodik szinte minden épület és intézmény igényeihez, akár egyedi fejlesztésekkel is!

Többnyelvű és testreszabható megoldások

A rendszámalapú nyelvkezelés lehetővé teszi, hogy a felhasználók automatikusan az anyanyelvükön kapják a szükséges információkat. A parkoló rendszerek többnyelvű felületekkel rendelkeznek, ami zökkenőmentes ügyintézést tesz lehetővé nemzetközi ügyfelek számára is. A brandelési lehetőség pedig biztosítja, hogy a rendszerintegrátori és üzemeltetői logók megjelenhessenek az eszközökön.

Egyszerűen nem lesz oka a bosszankodásra.

Legfeljebb az autósok mérgelődhetnek, ha épp megtelt a parkoló.
Megérkezéskor ügyfele legelőször a parkoló rendszerrel találkozik.

Egy modern rendszer gyorsan és gördülékenyen engedi be, ahogy Ön is elvárná, hogy fogadják.

Egyszerű, kényelmes és problémamentes azonosítás
Akár vendégként, akár bérlőként parkol, az extragyors azonosítás a védjegyünk!
Készpénzzel, bankkártyával, sms-sel vagy applikáció segítségével is rendezheti tartozását.
Felhasználóbarát rendszer, átlátható kezelőfelület mindenki számára.

Facility Control Pro

Zsebében az irányítás.

A Facility Control Pro és a ParkControl integrált együttműködésével gördülékennyé válik a fizetőparkoló rendszer online irányítása, ezzel segítve az üzemeltetést és az élőerő csökkentését.
  • Komplett műszaki felügyelet és beavatkozási lehetőségek
  • Parkoló sávok vezérlése távolról 
(pl.: rendszám javítás, fizetés kiküldése ellenőrző pontra vagy riportok távolról)
  • Azonnali, élő statisztikák és adatok
  • Felhasználói jogosultságkezelés és kártya kiosztások online
  • Support a felületről közvetlen elérhető
  • Kupon, kedvezmény, voucher generálás
  • Automatikus riportok akár e-mailben időzítve
  • Jegy ellenőrzés és távoli beavatkozási lehetőség
  • Felhasználói jogosultságkezelés online
  • Kártya kiosztások online

Rólunk mondták

Elégedett ügyfeleink.

Több irodaházunkban is az Anteus biztosította a vállalati beléptető és fizetőparkoló rendszert, melyekhez igénybe vettük a rendelkezésre állási és karbantartási szolgáltatást is. Már a telepítéssel is elégedettek voltunk, a rendszerek pedig az elvárt, magas színvonalon teljesítenek. A folyamatos támogatás, egyedi elképzeléseink megvalósítása és a további fejlesztés ugyancsak elképzeléseink szerint zajlik.

Pintér György
Head Of Building Management
CA Immo Hungary Kft.

Az Anteus Kft. a komplex megrendelői igényeket is alapos szakmaisággal és példaértékű rugalmassággal oldja meg. Kiemelkedően pozitív volt a velük való eddigi közös munka, mert minden helyzetben a szakmailag megalapozott, megrendelői igényeket maximálisan figyelembe vevő megoldást keresték.

Petrik Máté
IT igazgató
Városliget Zrt.

Cégünk szolgáltatásai a legmagasabb minőséget jelentik ügyfeleinknek, így a munkakörnyezetünkkel szemben is hasonlóak az elvárásaink. A lockereinkhez kapcsolódó online szekrényzár rendszer megvalósítja mindazt, amit megújult irodánk egésze is biztosít: kényelmes, rugalmas, biztonságos és kiemelkedő minőségű.

Jung József
Head of Facilities
Ernst & Young Tanácsadó Kft.

Fizetőparkoló rendszerünk kialakításánál elsődleges szempontok voltak a minőség, megbízhatóság, és a felhasználóbarát, egyszerű kezelés, valamint a készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőségek megléte. Ezek alapján az Anteus rendszere mellett tettük le voksunkat, és nem kellett csalódnunk. A folyamatos távfelügyelet és a gyors reakcióidő szintén döntésünk helyességét igazolja.

Kriskó Péter
Üzemeltetési vezető
BudaPart – Kopaszi Gát

Az Anteus által biztosított integrált rendszer gondoskodik a vállalati beléptetésről, a munkaidő-nyilvántartásról és egyben a biztonságról is. Igényeink figyelembe vételével folyamatosan fejlesztik, bővítik az alaprendszert. Épp ilyen közös munkát képzeltünk el!

Arnold Máté
ügyvezető
Kiwi Print Kft.

Bármilyen beléptető rendszerrel kapcsolatos kérdésben számíthat ránk.

Kérjen ajánlatot vagy érdeklődjön! Mérnökeink szívesen segítenek.

Minél hamarabb jelentkezik, annál hamarabb tudunk Önnek segíteni!

Egyszerű, kényelmes és nyereséges parkolórendszer SMS fizetéssel, okostelefon applikációval, valamint rendszám vagy QR kód alapú azonosítással. Modern megoldásaink biztosítják, hogy a parkolás gyors és gördülékeny legyen, mindezt az Ön kényelme érdekében.

Mi a teendője, ha szeretné kipróbálni
a rendszert?

Töltse ki az űrlapot.
Különösen figyeljen az e-mail cím helyességére.
Az adatok megadása után hozzáférhet az OfficeControl DEMO oldalához, ahol előre beállított felület és minták segítségével a rendszer összes funkciójával megismerkedhet. Nyugodtan elállíthat bármit, az előre beállított demo adatok óránként visszaállnak automatikusan.
Amennyiben az előre beállított demo felület megismerése után, még behatóbban szeretne ismerkedni a rendszerrel, lehetősége van igénybe venni a 30 napos, ingyenes próbát. Ekkor Ön olyan teljes értékű felületet kap, amihez más nem fér hozzá, a saját adataival, beállításaival kedvére testre szabhatja és kipróbálhatja a rendszert. Fontos! Ez a tesztelés több időt igényel, mert a teljes kipróbálhatóság miatt nincsenek előre mintaadatok feltöltve. Üres felületet kap, így minden beállítást, testreszabást kipróbálhat. A 30 napos próba lehetőséget a publikus demo felületen.

Szívesen segítünk, hogy magas színvonalú tervek készüljenek el a projektjéhez!

Kérdezzen tőlünk, mérnökeink örömmel válaszolnak.